Jak wygląda kampania w praktyce?

Etap analizy

  • Poznajemy Twoją markę – rozmawiamy z Tobą o celach, słuchamy o obawach i rozwiewany wątpliwości. Ten element najczęściej odbywa się na spotkaniu
  • Poznajemy otoczenie konkurencyjne marki i branżę, w której działasz
  • Analizujemy jak wygląda jej sytuacja w Internecie
  • Analizujemy co użytkownicy piszą o branży i konkurencji
  • Ustalamy słabości Twojej marki, które komunikują jej konsumenci w Interneci

Etap przygotowania

  • Przygotowujemy odpowiednią strategię działania, którą wspólnie z Tobą omawiamy, tłumaczymy i po akceptacji, zaczynamy prowadzić kampanię
  • Przygotowujemy odpowiednią identyfikację wizualną eRzecznika (spójny z marką awatar do profili, na których prowadzić będziemy komunikację),
  • Otrzymujesz od nas dedykowanego product managera, który opiekuje się Twoją kampanią, przygotowuje raporty i służy pomocą we wszystkich sprawach związanych z kampanią
  • Kontaktujemy się z administracją portalu lub forum, na którym chcemy prowadzić działania. Ustalamy warunki współpracy – konsultujemy je z Tobą
  • Zakładamy profile, odpowiednio je opisujemy i zamieszczamy przygotowane awatary
  • Uzyskujemy dostęp do narzędzi do monitorowania mediów, ustawiamy odpowiednio kampanię oraz zaakceptowane przez Ciebie frazy kluczowe. Uruchamiamy kampanię
  • Zapoznajemy się z materiałami przesłanymi przez markę lub odbywamy z nią szkolenie

Etap działania

  • Prowadzimy aktywny monitoring ustalonych z Tobą fraz
  • Zaczynamy analizować wypowiedzi, które pojawiają się w Internecie, poszukujemy wypowiedzi dotyczących marki, które wymagają naszej interwencji
  • Prowadzimy komunikację w imieniu Twojej markii. Mamy tutaj 2 sytuacje:
  1. Możemy publikować wypowiedzi od razu (bez Twojej akceptacji), a w przypadkach problematycznych zaproponować odpowiedź, którą chcemy opublikować i skonsultować ją z Tobą. Po uzyskaniu Twojej akceptacji publikujemy wypowiedź na platformie;
  2. Istnieje również możliwość, że każda wypowiedź, którą chcemy opublikować musi zostać przez Ciebie autoryzowana (wysyłamy do Ciebie link do wypowiedzi wraz z propozycją odpowiedzi. Uzyskujemy od Ciebie finalną akceptację, czy wypowiedź w zaproponowanej przez nas formie powinna zostać opublikowana, zmodyfikowana czy po prostu jej nie publikować).
  • Monitorujemy publikowane przez nas wypowiedzi, aby móc kontynuować rozmowę z użytkownikami, odpowiedzieć na dodatkowe pytania i budować odpowiednie, profesjonalne relacje z lokalną, internetową społecznością;
  • Przygotowujemy raport z prowadzonych działań i wskazujemy jak nasze działania wpłynęły na marę (jej odbiór, wizerunek, zwiększenie zauważalności etc.)