Znaczenie content marketingu

Znaczenie content marketingu w promocji

Jakie jest znaczenie content marketingu w promocji? W erze cyfrowej, w której konsumenci są bombardowani informacjami i reklamami z każdej strony, tradycyjne metody promocji coraz częściej okazują się niewystarczające. W odpowiedzi na te wyzwania, firmy na całym świecie coraz częściej sięgają po content marketing, czyli marketing treści, jako skuteczne narzędzie do budowania relacji z klientami […]

Czytaj więcej »

Jak najlepiej prowadzić marketing szeptany?

Jak najlepiej prowadzić marketing szeptany? Marketing szeptany, znany również jako marketing wirusowy lub word-of-mouth, stanowi fundament skutecznej promocji w erze cyfrowej. W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklamy, opiera się on na naturalnych interakcjach międzyludzkich i rekomendacjach, które są bardziej wiarygodne i mają większy wpływ na decyzje zakupowe. W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, gdzie informacje szybko się […]

Czytaj więcej »

eRzecznik a ochrona danych w Internecie

W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym, gdzie technologia stale się rozwija, a przepływ informacji osiąga niespotykane wcześniej rozmiary, ochrona danych w Internecie staje się jednym z kluczowych aspektów zapewnienia bezpieczeństwa online. W kontekście tego dynamicznego środowiska, e-rzecznik ochrony danych zjawia się jako istotna postać, pełniąc kluczową rolę w egzekwowaniu i monitorowaniu przepisów związanych z ochroną danych […]

Czytaj więcej »
budowaniu wizerunku marki

Jak uniknąć błędów przy budowaniu wizerunku marki?

Jak uniknąć błędów przy budowaniu wizerunku marki? Wizerunek marki jest bardzo ważny i odgrywa kluczową rolę w budowaniu silnej pozycji na rynku. Marki muszą inwestować w dobrze zaprojektowany wizerunek, aby móc konkurować z innymi firmami i przyciągać nowych klientów. Co robić, aby uniknąć błędów przy budowaniu wizerunku i aby zbudować silną pozycję na rynku? Odpowiedź […]

Czytaj więcej »
czy ważne jest zaufanie klientów

Jak budować zaufanie klientów?

Zaufanie to ważny filar wielu relacji. Jest istotne w rodzinie, przyjaźni, miłości i – oczywiście – zaufanie klientów w biznesie. Dlaczego kampanie marketingowe z udziałem influencerów przynoszą tak dobre wyniki? Kluczem jest właśnie zaufanie, którym fani darzą swoich idoli z internetu. Na taki rodzaj kontaktu, oparty na ufności w szczerość i najlepsze zamiary marki, warto […]

Czytaj więcej »

eRzecznik w branży beauty

Czy eRzecznik w branży beauty jest potrzebny? Polacy zwracają coraz większą uwagę na swój wygląd i korzystają oni z coraz większej ilości zabiegów zarówno kosmetycznych jak i fryzjerskich. To też powoduje, że branża beauty w Polsce rozkwita i jest dobrym pomysłem na biznes. Wiele salonów kosmetycznych bądź fryzjerskich decyduje się na prowadzenie promocji w Internecie […]

Czytaj więcej »
Czy warto zainwestować w eRzecznika

Czy warto zainwestować w eRzecznika?

Kim jest eRzecznik? Czy warto zainwestować w eRzecznika? Firmy zdecydowanie częściej decydują się na prowadzenie swoich działań reklamowych w Internecie, uważają one bowiem, że to rozwiązanie jest dla nich zdecydowanie bardziej korzystne i dzięki niemu mogą dużo łatwiej pozyskać nowego klienta, a także prowadzić z nim bezpośrednią komunikację. Prowadzenie działań w sieci niesie ze sobą […]

Czytaj więcej »

Jak wygląda praca eRzecznika marki?

Kto to jest eRzecznik? Na czym polega praca eRzecznika marki? Rosnąca ilość firm prowadzących swoją działalność w Internecie sprawia, że coraz trudniej jest im pozyskiwać nowych klientów. Muszą one zmagać się z wieloma problemami jakie pojawiają się w sytuacji, kiedy firma rozpoczyna swoją działalność w Internecie. Negatywne opinie, komentarze czy nieprawdziwe informacje na temat przedsiębiorstwa […]

Czytaj więcej »
Komu potrzebny jest e-Rzecznik

Komu potrzebny jest e-Rzecznik?

Kto to jest e-Rzecznik? Komu potrzebny jest e-Rzecznik? Te pytania wciąż bardzo często się pojawiają, nie każde przedsiębiorstwo wie w ogóle kim jest taka osoba oraz czym ona się zajmuje. Przedsiębiorstwa powinny zainteresować się tym zawodem, ponieważ przez to, że działają one w Internecie często mogą napotkać na różne kryzysy wizerunkowe, którym zapobiec może właśnie […]

Czytaj więcej »
eRzecznik a ilość wypowiedzi w miesiącu

eRzecznik a ilość wypowiedzi w miesiącu

Kim jest eRzecznik? Jaka jest jego rola w organizacji? eRzecznik a ilość wypowiedzi 
w miesiącu? Te pytania obecnie zadaje sobie wiele osób. Rola eRzecznika nie jest jeszcze powszechnie znana, a w dzisiejszych czasach jest niezmiernie ważna. Rok 2020 sprawił, że wiele czynności, które wcześniej działy się poza sferą online zostały do niej przeniesione, bo tego […]

Czytaj więcej »
Jak znaleźć eRzecznika do współpracy

Jak znaleźć eRzecznika do współpracy?

Jak znaleźć eRzecznika do współpracy? Kim jest eRzecznik i jaka jest jego rola? Te pytania wciąż się pojawiają i wiele osób jeszcze nie wiem kim jest eRzecznik. Jak wiadomo działania prowadzone w sieci pociągają za sobą pewne ryzyko związane z dużą ilością złych opinii czy negatywnych komentarzy na temat marki. Firmy nie zawsze są przygotowane […]

Czytaj więcej »
Zalety współpracy z eRzecznikiem

Zalety współpracy z eRzecznikiem

Kim jest eRzecznik? Jakie są zalety współpracy z eRzecznikiem? Marki, przez to, że większość swoich działań promocyjnych realizują w Internecie, są też tam narażone na pewne zagrożenia. Zagrożeniami tymi mogą być nieprzychylne komentarze, złe opinie czy nieprawdziwe informacje. Tutaj pojawia się wówczas eRzecznik, który może wielu tym działaniom zapobiec i wybronić markę przed zepsuciem się […]

Czytaj więcej »
Ile kosztuje współpraca z eRzecznikiem

Ile kosztuje współpraca z eRzecznikiem?

Podstawą funkcjonowania wielu firm w XXI wieku jest działalność internetowa. Zarządzanie wizerunkiem online to już konieczność, a gdy brakuje na to czasu – to znak, że sprawdzi się współpraca z eRzecznikiem. O eRzeczniku mówi się jako o zawodzie przyszłości. Kim jest eRzecznik, jak jego działalność wpływa na wizerunek marki oraz ile kosztuje zatrudnienie osoby na […]

Czytaj więcej »
E-Rzecznik jako pomoc w reprezentowaniu marki

E-Rzecznik jako pomoc w reprezentowaniu marki

Dobre wsparcie w komunikacji marki jest na wagę złota. W tym z pewnością może pomóc e-rzecznik, czyli osoba, która oficjalnie reprezentuje firmę we wszelkich dyskusjach w internecie (na forach, w komentarzach na blogach specjalistycznych, w mediach społecznościowych). E-Rzecznik jako pomoc w reprezentowaniu marki wielu odbiorcom kojarzy się jako osoba zajmująca się marketingiem szeptanym, jednak to […]

Czytaj więcej »

E-Rzecznik, a kryzys na GoWork

Rzecznik prasowy to osoba multi-zadaniowa. Medialny przedstawiciel firmy przemawia w jej imieniu w kierunku ludzi – grupy docelowej, na którą zorientowane są usługi oferowane przez markę. Jego obecność jest niezbędna, jeśli przedsiębiorcy zależy na zbudowaniu pozytywnego wizerunku firmy oraz silnej więzi z klientami, pracownikami i kontrahentami firmy. Dobra komunikacja to jednak nie wszystko: utalentowany rzecznik […]

Czytaj więcej »

Rzecznik prasowy a eRzecznik – podobieństwa i różnice

Dbanie o komunikację zewnętrzną, szczególnie w dużych firmach, ma bardzo duże znaczenie. Ma za zadanie utrzymać przepływ informacji pomiędzy organizacją a jej otoczeniem. Chodzi jednakowo o klientów, społeczeństwo, organizacje lokalne czy nawet konkurencję. Do tej pory zajmowali się tym przede wszystkim rzecznicy prasowi. Od pewnego czasu coraz popularniejszym rozwiązaniem jest też eRzecznik. Jaka jest różnica […]

Czytaj więcej »

Praca eRzecznika dla branży zabawkarskiej

Wizerunek marki to rzecz niebywale istotna. Bardzo często konsumenci postrzegają samych siebie właśnie przez pryzmat wizerunków marek, z których usług i produktów korzystają. Wiadomo przecież, że z profesjonalnego i dobrej jakości sprzętu korzystają tylko osoby obeznane z tematem i rozsądne. Decyzje zakupowe są więc często podejmowane pod wpływem emocji. Dlatego tak ważne jest dbanie o […]

Czytaj więcej »

Praca eRzecznika dla branży turystycznej

Internet stał się dla nas czymś naturalnym. Wiele osób nie wyobraża już sobie życia bez codziennego buszowania po sieci. Bez wątpienia rozwój technologiczny bardzo ułatwia nam życie i trudno znaleźć dziedzinę, w której nie byłby on wykorzystywany. Jednak tak samo, jak i plusy pojawiają się minusy. Czy praca eRzecznika w branży turystycznej ma sens? Czy jest to naprawdę pomocne […]

Czytaj więcej »

eRzecznik w polityce

We współczesnym świecie umiejętność autoprezentacji ma istotne znaczenie. Wizerunek odgrywa istotną rolę nie tylko w przypadku firm czy marek, ale także osób publicznych, w tym polityków. To od odpowiedniej prezencji i odbioru zależy to, czy dana osoba zostanie wybrana przez wyborców jako ich reprezentant. Nawet drobny błąd może zakończyć się tragicznie i wywołać lawinę niefortunnych następstw. W tym […]

Czytaj więcej »

Praca eRzecznika w dobie pandemii koronawirusa

Wszyscy mierzymy się aktualnie z konsekwencjami pandemii COVID-19. Trwa już rok, a my w dalszym ciągu nie wiemy, co nas czeka i jak długo może trwać obecna sytuacja. Kryzys dosięgnął praktycznie każdej branży i większość firm prócz standardowych, codziennych dylematów ma do rozwiązania dodatkowe problemy. Między innymi te związane z komunikacją, zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną. […]

Czytaj więcej »

Czy gminy potrzebują eRzecznika?

Rola internetu we współczesnym marketingu i reklamie coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Rozwój nowoczesnych technologii oraz sieci internetowej daje w tym zakresie ogromne możliwości. Umożliwiają one tak naprawdę nieograniczoną promocję i dotarcie do odbiorców z wartościowymi treściami. Dodatkowo innowacyjne narzędzia marketingowe pozwalają na efektywniejszą propagowanie marki i poprawę jej wizerunku, dzięki zastosowaniu ciekawych, nowatorski sposobów. […]

Czytaj więcej »

eRzecznik a rozmowa z hejterem

Hejt to konkretne zachowania, występujące nie tylko w Internecie, ale również w świecie rzeczywistym. Hejt charakteryzuje się działaniami pełnymi nienawiści, nie akceptacji dla drugiego człowieka. To także skrajna krytyka i piętnowanie czyichś zachowań, stylu życia, jego przekonań czy wyglądu. Takie zachowanie może dotknąć pojedynczą osobę albo pewną grupę osób. Może dotknąć to mniejszość narodową, seksualną, […]

Czytaj więcej »

Dlaczego funkcja eRzecznika staje się coraz popularniejsza?

Do niedawna nieliczne firmy korzystały z usług eRzecznika. Dziś staje się to coraz popularniejsze. Na czym polega jego praca i kiedy warto z takiej pomocy skorzystać? Dlaczego firmowy wizerunek on-line jest coraz ważniejszy? Wśród zawodów przyszłości coraz częściej wymieniane jest zarządzanie wizerunkiem on-line. Ta osoba zdjęłaby z nas obowiązki takie, jak aktualizowanie danych, usuwanie niekorzystnych […]

Czytaj więcej »

Praca eRzecznika dla sieci restauracji

W marketingu restauracji szczególnie ważny jest wizerunek. To jak postrzegają i oceniają dany lokal użytkownicy internetu i jakie recenzje udostępniają jego klienci ma ogromny wpływ na decyzję o wizycie w restauracji osób, które go jeszcze nie znają. Marketing internetowy daje coraz większe i coraz bardziej skuteczne możliwości budowania pozytywnego wizerunku marki i relacji z klientami. […]

Czytaj więcej »

Praca eRzecznika w branży deweloperskiej

Branża deweloperska to olbrzymie pieniądze i duża konkurencja. To sprawia, że jest jedną z tych, w których praca eRzecznika przydaje się najbardziej. Z badań Kantar TNS “Badanie preferencji i satysfakcji z zakupu mieszkania na rynku pierwotnym” wynika, że już 70 proc. osób szuka opinii o deweloperze w sieci, zanim kupi mieszkanie na konkretnym osiedlu. W przypadku wartych wiele […]

Czytaj więcej »

Czy eRzecznik powinien być mężczyzną czy kobietą?

Zadaniem eRzecznika jest reprezentowanie marki w Internecie, udzielanie informacji na temat oferty, odpowiadanie na pytanie potencjalnych klientów. Musi umieć wpłynąć na postrzeganie marki, inspirować pozytywne skojarzenia z produktem. To bardzo odpowiedzialne zadanie i należy do niego podejść odpowiedzialnie. To stanowisko wymagające wiele cierpliwości, skrupulatności i wiedzy. ERzecznik powinien potrafić znać najwyższe standardy obsługi klienta i […]

Czytaj więcej »

Dlaczego warto skorzystać z usług eRzecznika?

Nawet drobne spięcie w mediach społecznościowych na linii przedstawiciel marki-klient może eskalować do niebezpiecznych rozmiarów. Dlatego właśnie sprawdza się eRzecznik, który zapewnia jawność i spokój w komunikacji. Na początek dwa przykłady nietrafionych, ale powszechnych działań firm w odpowiedzi na negatywne komentarze w sieci: Przedstawiciel firmy nie zgadza się z negatywną opinią i uważa ją za […]

Czytaj więcej »

Daj słowo i zyskaj klientów, czyli znaczenie content marketingu w marketingu

Content marketing – słowo klucz w ostatnim czasie w świecie reklamy i promocji. Treści stały się najcenniejszą walutą w świecie reklamy. Na czym polega fenomen działań contentowych i dlaczego warto w nie inwestować? Przygotowaliśmy krótki poradnik. Co to jest ten cały content? Content to słowo, które często używane jest przez osoby pracujące w agencjach marketingowych. […]

Czytaj więcej »

Jak wybrać najlepszą agencję marketingu szeptanego?

Marketing szeptany to niezwykle skuteczne narzędzie w czasach, w których ludzie tak często komunikują się przez Internet. Może to być jednak bardzo dobry środek do osiągnięcia celu, jak i tak zwany gwóźdź do trumny. Jest tak dlatego, że wszystkie kroki podejmowane w tego rodzaju marketingu muszą być po prostu dobrze przemyślane, a samo osiągnięcie celu zajmuje trochę czasu. Zbyt […]

Czytaj więcej »

eRzecznik marki eRzecznikowi nie równy

Każda firma, której zależy na utrzymaniu i rozpowszechnianiu pozytywnego wizerunku, powinna posiadać eRzecznika. Taką osobą może zostać specjalista w pełni znający ofertę firmy, który jest świadom wszystkich jej zalet i wad oraz przydatności jej produktów i usług w konkretnych sytuacjach. Specjalista zajmujący to stanowisko musi być rzetelny i profesjonalny – nie ma tu miejsca na niepotrzebne emocje i pozwalanie sobie na zbyt głębokie wchodzenie w niepotrzebne […]

Czytaj więcej »

#LOTdoDomu – idealny przykład wykorzystania eRzecznika w komunikacji kryzysowej (case study)

eRzecznik to narzędzie, po które sięga bardzo wiele firm, pomaga on na lepszy kontakt z odbiorcami i rozwiązywanie ich problemów oraz odpowiedzi na wszystkie wątpliwości. Nie da się ukryć, że umożliwia on kształtowanie pozytywnych relacji oraz buduje profesjonalny wizerunek firmy. Jednakże instytucja eRzecznika ma także jeszcze inne funkcje, o których nie każdy pamięta. Jest ona idealna w okresie kryzysu oraz podczas […]

Czytaj więcej »

Jakie znaczenie ma eRzecznik w kampanii wizerunkowej?

W obecnych czasach marki nie mają łatwego życia, ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wymagający, konkurencja coraz większą, a rynek trudniejszy. Jednak współczesne czasy przynoszą też bardzo wiele korzyści. Nowoczesne narzędzia marketingowe pozwalają na szerokie pole do popisu i dają szanse na wybicie się z tłumu. Najważniejszym zadaniem każdej marki jest stworzenie pozytywnego wizerunku zarówno poprzez przekazy tradycyjne, jak i marketing […]

Czytaj więcej »

eRzecznik marki, czy może występować w kampanii z influencerem?

Od pewnego czasu można zauważyć całkowitą zmianę trendów marketingowych. Wydaje się, że na drugi plan zeszły działania związane z przygotowaniem plakatów i spotów reklamowych w radio, prasie czy nawet w telewizji, a to miejsce zastąpiła reklama w Internecie. Prawdę mówiąc, nic dziwnego, gdyż powszechny dostęp do Internetu i rozwój mediów społecznościowych stał się głównym powodem, dla którego większość działań przeniosła się właśnie […]

Czytaj więcej »

eRzecznik marki odpowiedzią na potrzebę komunikacji biznesowej w internecie?

Dla kogo eRzecznik? Nie tylko dla bankowości, finansów, AGD/RTV i motoryzacji, ale także dla tych, którzy pragną stawiać na sprawną i jawną komunikację z klientem. Dla firm z wysokim wskaźnikiem efektu ROPO, czyli z klientami na etapie podejmowania decyzji zakupowej i poszukiwania informacji na temat produktu w sieci. Dla firm, których odbiorcy są bardziej zdecydowani do podjęcia decyzji zakupowej i potrzebują do niej tylko małego bodźca, […]

Czytaj więcej »
erzecznik podaje telefon

Czy eRzecznik powinien podawać swój numer telefonu?

Kim jest eRzecznik? To postać, która zajmuje się działaniami buzz marketingu, czyli marketingu szeptanego. Do jej głównych zadań należy komunikacja z klientem na forach internetowych i na portalach społecznościowych oraz stały monitoring sieci. To ewidentnie twarz firmy, którą reprezentuje i z konieczności specjalista w swojej dziedzinie. Może być to też influencer, który ma za sobą poparcie dużej społeczności. Jak wygląda kampania eRzecznika? […]

Czytaj więcej »

Kampania e-rzecznika, a prowadzenie firmowego bloga

Firmowy blog to coraz bardziej popularne narzędzie danej marki. Jest nie tylko świetnym sposobem na wysokie pozycjonowanie strony firmowej, ale także na przekazanie klientom wielu przydatnych treści związanych z marką. Czy jednak ten blog może być również wykorzystany przez e-rzecznika? E-rzecznik jest oficjalnym przedstawicielem danej marki w wirtualnym świecie. Do jego głównych zadań należy komunikowanie […]

Czytaj więcej »

Kampania eRzecznika – na co należy zwrócić uwagę?

eRzecznik to jawna postać reprezentująca markę, najczęściej w dyskusjach na forach internetowych. Jego działalność oparta jest o marketing szeptany, którego celem jest budowa marki, komunikacja i sprzedaż. Ponadto, działalność eRzecznika, często polega na reagowaniu na negatywne opinie ukazujące się na forach i w sieci, przez co może zabezpieczyć markę przed niebezpieczną falą krytyki, którą często obserwuje się w Internecie. Decydując się na kampanię eRzecznika, powinieneś zwrócić […]

Czytaj więcej »

Sprzedaż nie jest najważniejsza. Błąd początkującego przedsiębiorcy

Wiele firm swoją obecność w Internecie zaznacza przede wszystkim poprzez reklamę w mediach społecznościowych. Specjaliści uczą się technik sprzedaży, zgłębiają tajniki marketingu, badają zmieniające się algorytmy Facebooka. Wszystko to ma na celu przyciągnięcie nowych klientów i finalnie sprzedaż, czyli zarobek. Zapominają, niestety, o bardzo ważnym elemencie, jakim jest PR. A pr, o czym gros osób […]

Czytaj więcej »

Kryzys wizerunkowy w Internecie – trudne zadanie e-rzecznika marki

Nawet największym markom z olbrzymim budżetem na PR zdarza się kryzys wizerunkowy w sieci. Mówi się, że kryzys może być szansą, pod warunkiem, że odpowiednio się nim pokieruje. A tym powinien zająć się e-rzecznik, czyli osoba nie tylko doświadczona w zażegnywaniu kryzysów, ale przede wszystkim wiedząca, jak się na kryzys przygotować. Wszak wszystkie książki o […]

Czytaj więcej »

E-Rzecznik a obsługa posprzedażowa

Dla wielu firm walka o klienta kończy się na podpisaniu zlecenia. Następnie jest wykonanie usługi lub sprzedaż produktu, wystawienie faktury i pilnowanie płatności. Mało firm ma świadomość, że tak właściwie walka o klienta zaczyna się właśnie dopiero po podpisaniu zlecenia. Chodzi tutaj o tzw. obsługę posprzedażową. Zadowoleni klienci wrócą do nas, dokonają zakupu ponownie i […]

Czytaj więcej »

Ekspert Online (Online Ekspert), eRzecznik marki, e-Rzecznik brandu etc. – różne nazwy, jedno narzędzie

W marketingu można spotkać narzędzia, które są różnie nazywane. Jednym z nich jest marketing szeptany, który nazywany jest również Buzz marketingiem, WoMM, marketingiem rekomendacji, czasami amplifyingiem. Innym narzędziem, które ma kilka nazw jest właśnie eRzecznik, który czasami może być nazywany Ekspertem Online (Online Ekspertem). Online Ekspert jest instytucją, która jawnie reprezentuje markę w komunikacji na […]

Czytaj więcej »

Najczęściej popełniane błędy w kampaniach z wykorzystaniem e-Rzecznika

Działania marketingowe, które realizują agencje marketingowe, domy mediowe, freelancerzy czy marki same dla siebie, obarczone są ryzykiem błędu. Błąd ten może być rozumiany przeróżnie. Może to być błędnie przyjęta strategia marketingowa, niewłaściwie dobrane narzędzia lub czas trwania kampanii. Realizując kampanię marketingową można popełnić również inny błąd – niewłaściwie wykorzystać narzędzie, którym się posługujemy. E-Rzecznik jest […]

Czytaj więcej »

Jak długo prowadzić kampanię e-Rzecznika?

W zależności od wielkości marki, jej historii na rynku i rozpoznawalności, różny jest czas na jaki planuje się działania marketingowe. W większości przypadków, długość kampanii marketingowej tożsama jest z rokiem budżetowym. Niektóre działania marketingowe wymagają jednak długotrwałego planowania. Oczywiście można przyjąć w danym roku budżetowym poziom wydatków na określonym poziomie, ale w kolejnych latach również […]

Czytaj więcej »

E-Rzecznik jako wsparcie dla marketingu szeptanego

E-Rzecznik (eRzecznik), często jest nazywany ekspertem online. Jest to jedna z form amplifying, często błędnie utożsamiana z marketingiem szeptanym. Aby wyjaśnić te różnice, skupię się na wyjaśnieniu czym różnią się oba te pojęcia. A później opiszę w jaki sposób eRzecznik może stanowić idealne wsparcie dla marketingu szeptanego. Czym jest marketing szeptany? Marketing szeptany jest formą […]

Czytaj więcej »

E-Rzecznik – jak można go wykorzystać w kampanii marketingowej?

Prowadząc działania marketingowe mamy bardzo wiele narzędzi marketingowych, które możemy wykorzystać aby wypromować markę. Wśród nich są takie, które mają głównie zastosowanie sprzedażowe, inne są typowo wizerunkowe, a inne budują świadomość marki wśród konsumentów. Wśród tych wszystkich narzędzi, specyficznym jest e-Rzecznik, czyli oficjalny przedstawiciel marki na forach, grupach i w innych miejscach, w których prowadzone […]

Czytaj więcej »